.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
براي حمايت مالي از يك تيم فوتبال مازندراني
درخواست استاندار از رييس جمهور
با عنايت به ضرورت حمايت از تيم‌هاي ورزشي كه از سياست‌هاي جدي دولت محترم نيز مي‌باشد، مستدعي است دستور فرمائيد، تيم مذكور همچنان از حمايت‌هاي مالي ...
درخواست استاندار از رييس جمهور

سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران طي نامه اي به دكتر احمدي نژاد، رييس جمهور، خواستار ادامه حمايت ومساعدت مالي تيم ورزشي سايپا شمال از سوي گروه خودروسازي سايپا گرديد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري ، در اين نامه آمده است:

برادر گرانقدر جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد  رياست محترم جمهوري اسلامي ايران

سلام عليكم

احتراماً، همانطوريكه مستحضريد؛ در راستاي اقدامات ارزشمند دولت محترم نهم و دهم در خصوص حمايت از ورزش فوتبال در عرصه‌هاي ملي و بين‌المللي خوشبختانه با پشتيباني و مساعدت دستگاه‌هاي اجرايي بويژه وزارت محترم ورزش و جوانان گامهاي مؤثري در مسير پيشرفت عرصه‌هاي فرهنگي و ورزشي كشور و اين استان برداشته شده است و در سفرهاي استاني هيأت محترم وزيران اماكن ورزشي مناسبي نيز احداث گرديده و مورد بهره‌برداري مردم شريف استان بويژه جوانان قرار گرفته است.

در همين راستا تيم ورزشي سايپا شمال عليرغم نوپا بودن توانسته است در طي سالهاي اخير ليگ‌هاي دسته 1، 2 و 3 و سوپر ليگ را با موفقيت سپري نمايد و موجبات شادي و نشاط مردم ورزش دوست مازندران را فراهم نموده‌اند.

با عنايت به درخشش قابل تحسين تيم مذكور در عرصه پرطرفدار ورزش فوتبال و اقبال جوانان اين استان به مقوله ورزش، در صورت عدم پشتيباني مالي و فرهنگي، مشكلاتي در سر راه ترقي و پيشرفت تيم مذكور و يأس و نااميدي ورزشكاران و طرفداران تيم را شاهد خواهيم بود.

با امعان نظر به مراتب فوق و با عنايت به ضرورت حمايت از تيم‌هاي ورزشي كه از سياست‌هاي جدي دولت محترم نيز مي‌باشد، مستدعي است دستور فرمائيد، تيم مذكور همچنان از حمايت‌هاي مالي گروه خودروسازي سايپا برخوردار گرديده و از نتايج اوامر صادره اين استانداري را مطلع فرمايند.

قبلاً از عنايت ويژه حضرتعالي سپاسگزاري مي‌گردد.

سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

sasan 29 مهر 1390
اينكه سايپا شمال تو سوپر ليگ چيكار كرده و تو دسته يك چند تا بازى رو برده مهمه
اما بعيد بدونم مهمتر از اين مساله چيز ديگه اي تو استانمون حتى واسه خودقائمشهرى ها وجود نداشته بوده باشه!
درست نميگم؟
نا شناس 29 مهر 1390
کاش استاندار نیم نگاهی به ورزش بانوان ومدال جهانی ملیحه فضلی ووشو کار مازنی وفرزند ساری میکرد مدالی که از قبل وبعد از انقلاب تاکنون سابقه نداشت تا کی سیاسی کاری البته از ان روابط عمومی که جز دماغش جای دیگری را نمی بیند انتظار دیگری نیست
نا شناس 30 مهر 1390
ای کاش آقای استاندار در خصوص کارخانه خودروسازی سایپا در گوهرباران ساری که پس از یکسال هیچ اقدامی نشده گزارش میداد شمال نیوز لطفا در این خصوص گزارش تهیه فرمایید.
نا شناس 30 مهر 1390
سايپا شمال از حمايت نمايندگان قائم شهر برخودار نيست اما دو نماينده شهرمان كمي از استانار عزيز ياد بگيرند پس استاندار ولايي دستمريزاد . طرفدار سايپا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.953 seconds.